torsdag den 25. maj 2017

Lille dialog/fragment med det gode menneske Erik Kock:



(foto af bemeldte figur indsættes senere




KSN:Tænker du på din egen havefigur. Erik?

Erik Kock Næ-næ - hov-hov - det - vi ska - jeg har i mange år - det jeg mener er, at det er lissom om aftenen når den dér store underlige røde - den har samme form som en - som den - der ligger ovre i frugtskålen - og så kommer der en ting igennem som næsten kunne være sådan én man - sætter det fast med som ligger i - altså ikke om natten, men nede på havnen - netop JA! Dér var den! altså min havefugur er sgu ikke en fortøjningspæl for andet end min i-den-grad-ti-tet. Men det er vel det den kan, kunsten, hvis det nu VAR kunst. Men næh-næh, hov-hov, dén går sgu ikke - så vil jeg hellere ned after romkager. Jeg er ikke blikkensla'r, jeg er vandbærer.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar