onsdag den 8. marts 2017

telegram fra von Kugeln-officianten






Telegram som  modtaget 12.3.12
grøn svær   vi sagde håndklipper   vi sagde Green Grass   Vi sagde fck/  Og vi sagde meget lidt Fut  og sagde vi, så sagde vi  optrinnet begynder allerede hvor sorteneglen/  og stille og roligt kurrer man op ad gelænderet   plup plup// og omvendt nedad.  Og Dr Kup kirurgi// nej rense/ og bilndtarmsfjerne med kun tanken og kun to vokaler, hvis der var noget at komme efter ellers går det i bughulen, det går, sagde vi lige direkte på dette sted bughulen// man leger sømtæppe, god dag søm og goddag søm, nå den/ havde jeg ikke lige regnet ud/ sådan kører fattigmand på  det lodne. Det var et pelsdyr.  Han er til mest mundruger, først menneske derpå.  Så nu dørklokke//stop// Vi sagde dørklokke måske som /ikke livmoder/Nå der er telegram/herrrligt/ og der er hæfte/og der er lukket, Ved du ikke engang at der er lukket// da han løfter telegrammet frem, /stop/ men det vil han så ikke/ stop// Så skal tubaen vendes udad, så vrangen så konge/som vrangen, så kongen/ meine Lolita, Mein K/nu har alt en ende/ Så tænder vi lampen for at se om lyset er slukket/ Han sender SOS/der er ikke mere marmorkage// stop// skal han til at lægge æg//må jeg se, nej må jeg bli fri// Sikke et flot abekatteæg// om igen/stop// det er jo en fikser// fy for den// vi sagde ål/ vi sagde STOP//vi sagde ål/  vi sagde blomstre som en rosengård//MHT gødning, vil og ka jeg selv// Mht giroen lapper jeg selv//Mht rugemor ikke i den mundering//   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar