torsdag den 22. maj 2014

Bloggermanden som spiludvikler.




Mit bingo- under udvikling.  Man sender et tal til mig. Og det gjorde min ven og kollega Ole med det samme. Jeg ser på spillepladen. Og jeg skal lige sige alle tallene her er selvfølgelig kodede.  11 betyder ikke 11 på det rigtige plade.







Besvarelse fra en spiller i mit spil, Ole Bundgaard-. Han sender samtidig en lang beskrivelse af sit tal. Og selvfølgelig forsinker det spillet.

Præmierne vil blive vist på skærmen her senere.

 ........................fra Ole B...herunder.............................


Med de præmier blir jeg nødt til at være med. Og jeg sir det med det samme jeg er med for at vinde. 
Så her er det tallet -11. I øvrigt Ibrahims løkketal. Jo, Ibrahim satsede på Lars, det gør jeg så ikke, men det ska' ikke komme den salige vrinsker til skade - hyyyyyye sir jeg bare for at være med i koret. 

Hvad angår spillet, det ser lovende ud. 

Hils fætter Svend, håber han stadig er tilfreds med sin triptæller. Jeg tænkte med de mange små skridt han tar i løbet af dagen måtte det være noget for ham. Håber ikke han har opdaget den tæller dobbelt.

Og så mangen en god og solrig dag til dig.


Ole

Ingen kommentarer:

Send en kommentar