fredag den 18. april 2014

Min mistro danner for lidt skole.








Min mistro danner for lidt skole. Jeg må mekanisere

først  de udadlede dele af mig og fætrene, så de lun-
dinske privatpraktiserende,

fordi  hyggevarmen fra
    hyggemassen. Massen danner råbekor.

Risikofrit snot, start

    mit  Übergefangener, der hoster småt, de

fodres med svans og lustknaben. Sværvægtsbokserne

med  ha lov til og  frit initiativ, bliver fejret

med sådan er det jo, lad hestene more sig lidt med det

tilkastede juleneg. Hvor ville Massen sidde bedre end her uden for
sikringsanstalten.
Jeg har da osse lyst til hænge svinet i slipset.
Det danner følgagtighed. Hvis vi nu
Stod lidt mere sammen om den hellige forargelse, den store rister,
jeg mener fuldt ud med remme og bøjler. Alle synes da
 også, han trænger til
benene oppe og hovedet nede. Den udgave 
af statsapparatet ku man slappe af ved. De kan nemt
passe hinanden. Jeg hælder mod en privatisering. (fx Af hævnen).
Af harmen.
Mine regler udelukker ikke selskabelighed.
Der er tænkt på det hele
hvis I har noget at indvende skal det ske
Hurtigt





Ingen kommentarer:

Send en kommentar