torsdag den 11. april 2013

lille sød samtale med musikeren Trine Lykke. Det begyndte med hun postede et foto hvor hun bare sad og pustede ned i en ølflaske..."spille på øl", kaldte hun det.


  • Trine Lykke Den har mange navne. Hvad mener du med "den", du godeste KS?

  • Knud Steffen Nielsen den fine melodunte. fordi jeg ku næsten mundaflæse det. det er den med Poul Krebs og wienerknægtene: Kald mig herlighed

  • Trine Lykke Ah ja! Jeg tænkte nu nok at det var melodunten.

  • Trine Lykke Og du rammer faktisk plet! kald mig herligheden!! Du har vundet en flot gynge, Knud. TILLYKKE!

  • Trine Lykke Specialdesignet kun til dig, kongen af Viborg!

  • Knud Steffen Nielsen jeg har lovet migselv aldrig at nævne det navn dér: Po.. Kre.., men nu bruger du/I den i et kunstnerisk løft

  • Knud Steffen Nielsen sjovt for jeg faktisk i gang med at svejse et Michelin-traktordæk til noget tøjsnor for at lave en gynge ude i Køkkenet, ja jeg er osse i gang med en spaghettigryde, og gyngen, min, vil jeg så nok forære til noget Røde Kors eller ja nok Røde Kors

  • Trine Lykke Den er løftet og banket til uigenkendelighed. Og så er det bare HELT okay, synes jeg. Vi behøver ikke snakke om ophav og sådan.

  • Trine Lykke Man kan aldrig få nok af gynger!

  • Knud Steffen Nielsen lortet er smeltet, både spaghettien og gyngen, dvs traktordækket, ja mit køkken er faktisk blevet asfalteret, nu vil jeg male midterstriber og købe et færdselsfyr, bare et lille et.

  • Trine Lykke For søren da! En slags sammensmeltning kan jo også være godt. Og du får det vendt til noget ekstraordinært! Jeg ser det tydeligt for mig, det asfalterede køkken... og striben. Den er kernen; den levende knast.

  • Knud Steffen Nielsen jeg sidder fast, uhjælpeligt. og der er osse lidt ild i bukserne. Nå vi må ikke pive, der er skolelærere, der har det meget værre.

  • Ingen kommentarer:

    Send en kommentar