torsdag den 4. april 2013

kladde påbegyndt..jeg undskylder, forstyrer utidigt

hvis jeg skriver noget i dag,
ja det gør jeg da nok, men lige
nu så meget andet


klargøring til at   det kommer senere

men det   og nu  skal du se  der  er hypnose   uden
at jeg vil bruge andet

småmønter i
en snor                         og
det er da rettet mod mig selv

det første lag derhen     er     at     få lortet til   at virke    ikke kun

stirre       men De kende de der 3Dbilleder      og jeg var længe udelukket


Du ku se sildestimen træde til side, da man koncentreret sig nok




vi ku opdele byen  gaden i dem der   ku se og dem der ikke ku og så den store flok 

for hvem det ikke eksisterede        


jeg går nu

snart rundet og      og får mønten til at dingle   så må vi se hvad der sker

måske bliver jeg selv mest ramt af      Jeg tror ikke lige nu på Fata Morganaer 

men jeg var selvfølgelig heller ikke hjemme   da de var rundt og vise det  


asfalt ka lidt     og hvis man hælder en flaske med vand    og solen skinner igennem  

sådan på skrå

snoren fascinerer    hedder det.      Derhenne er der en sky, der ka det samme.      

2 kommentarer:

  1. Den sky har jeg gået på line på. Hvis det altså er den samme.
    Jeg kunne nu ikke holde balancen, så nu går jeg bare ved siden af den og lader som om, med en akavet balancestang i hænderne. (Fake it till you make it, som min saligfar lærte mig)
    Jeg bliver aldrig rigtig artist.ac

    SvarSlet