fredag den 8. februar 2013


Kommer aldrig dertil.

 

Sneglenes udvendige kalkskelet generer mig.

 

 

Og by the way        hvis jeg ville være alene med mine tanker

 

så jeg havde jeg nok sendt et brev til mig selv

 

(Ku jeg mon ha taget den med det samme under bruseren).

 

Vælg endelig den der ved bedst,

 

/men  jeg var da nok den, der mest ingen kano havde/.

 
(fløjtende)

Hvad havde jeg?
 
Nullo. Niente.
 

 

Udsatte så videre de fleste læderede lemmer for

 

analyse.  Isolerede  bestemte kropsdele

 

uden tanke for andet. Slet ikke det psykiske.

 

 

Hvis jeg tabte en del af kroppen, -jeg har haft hale-.

 

burde hele fortællingen om

 

timerne i Maitres rideskole vokse ud igen.

 

 

Jeg gik i gang med at reparere

 

Alt, mig selv, de nærmeste,  

 

 

alle aftaler med alle,

 

havde brug for at trække tiden lidt,

 

holde folk lidt hen.  

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar