onsdag den 9. januar 2013

Skam-noteringer i dag





Niels Lyngsø , Det kunne jeg meget vel tænkes at gøre, faktisk prøver jeg at gøre det hver gang - hvo intet vover osv. Min næste bog, der kommer først på sommeren, har endda særligt gode chancer for at blive skammet ud, eftersom den har et næsten per definition skamfuldt emne: sex.
Bedste hilsener Niels

Thorstein Thomsen


Interessant ide. Lige nu er der ikke noget, der banker på, men det vil ligge på skrivebordet som en seddel, og så må vi se hvad der sker ... hvis der sker noget. Tak for invitationen til Skammens Imperium. Kh T
    Jens Carl Sanderhoff

    Tage Aille Borges:
    Jeg gør mig ikke høje tanker om at kunne være skamløs, og at skrive min egen eller andres ære og anseelse ned i et hul forekommer mig umuligt. Jeg har ingen, og andres interesserer mig ikke. At skrive er et æreløst ærinde, en anseelsesløs position der forfølger den naive. Jeg skriver mig således selv ind i køen af disse ulykkelige skabninger.
    Jens Carl Sanderhoff:
    Jeg står på så mange skuldre, at jeg kan nå himlen.
    Kære Knud Steffen,
    Her var så to hurtige skud. Er de for korte, så smid dem ud.


    Kenneth Jensen

    tak for invitation, skal se om kan skrive noget
    kh kenneth

    Peder Frederik Jensen

    Det vil jeg lige fundere over.

    Er jo et skamløst selvoptaget menneske, men udadtil en bly viol.

    P

    Simon Fruelund
     
    av, Knud, der ramte du mig lige mellem øjnene, jeg plejer jo at stuve alt det private godt af vejen, hmm, kræver nok et tilløb ... kh Simon
        Katrine Grünfeld


        Uha, det lyder skønt. Vil se om jeg når det. Er ved at lægge sidste hånd på min novellesamling. Så... er det egentlig dig, der har den sproglige flåde? Kh Kat
          Trine Lykke


          Det her er YDERST interessant, Knud!!
            Rasmus Halling Nielsen


            hej Knud Steffen
            Jeg ved ikke om jeg kan. De her dage skriver jeg ikke meget. I hvert fald ikke noget af nogen kvalitet.
            mvh
            Rasmus
              Lars Bo Nørgaard
              Gode Hr. Knud.
              Sad lige og klippede negle, da din mail tikkede ind, og så gik det helt galt, kom til at klippe hul i huden så blodet flød, men tænk ikke på mig, jeg klarer mig. Vil gerne skrive noget til dig. Skal lige have skrivebordet ryddet og tankerne samlet. Ville også spørge den gode knægt Jens Ole, men han har ikke tid til meget andet for tiden, end sit rumraketprojekt, han vil redde menneskeheden og også nogle af dyrene fra jordens undergang, som han mener er nært forestående. Han ser for meget tv. Men godt at han har noget at tage sig til, han får ordentligt savet i noget træ og hamret og banket, jeg sagde til at ham, at han jo også kunne lave et foderbræt til havens vintersultne fugle, men han hvæsede bare af mig.

              Men altså; jeg skal tænke over det. Har allerede nedfældet et par noter.

              Åh ja, og så spurgte jeg i øvrigt også Kragelund, den gamle sortseer, hvad han mente om det skamløse. Hans svar kan du læse her: http://larsbonoergaard.blogspot.dk/2013/01/kragelund-siger.html

              Alt godt herfra,
              Lars Bo



              Er der ikke noget skamløst ved
              overhovedet at åbne øjnene,
              sådan at rage til sig?

              -------------------------------------------------------------------
               
              Lars Troels Møller
              interessant oplæg. Det vil jeg prøve af, i forskellige retninger.
              Skriver tilbage... senere...deadline noteret...

               

      Ingen kommentarer:

      Send en kommentar