søndag den 3. juni 2012

brev 43, til dansk Tipstjeneste




BREV TIL DANSKE SPIL





Til Dansk tipstjeneste. Jeg har vundet i lotto, og der skulle ligge 5

millioner og vente på mig. Kuponen er blevet væk, men min kone kan

alle tallene, tillægstallene, det hele.

Vi venter i spænding og lader selvfølgelig være med at købe noget, nu der ellers er mulighed.

Det er jo klart. Jeg gerne vil vide, om I vil ringe op allerede i morgen,

da jeg har byttet med en af mine arbejdskolleger, så jeg kan sidde klar ved

telefonen.

Kuponen er for resten købt i havnekiosken i Skive. Det er udlændinge, der har den,

så de har ikke rigtig

kunnet hjælpe i første omgang. Når det er klaret vil vi gerne have den

lidt kraftige herre, jeres skatteekspert, til at hjælpe med pengene. Han

virker meget kompetent og dygtig og så ligetil.

Mit tlfnr er 86659988, spørg efter Kurt

 Med venlige

hilsener Kurt Havredal Jensen


Ingen kommentarer:

Send en kommentar