søndag den 20. maj 2012

Brev 39, om de kongelige.


Brev 39 

Kære Sine og Jens. 
Jeg har en stak blade til jer og en kassette til dem, hvis I vil gemme en årgang.
Jeg så lige en artikel om de unge fra Schackenborg fra sidste år. Om deres lykke også før barnedåb, så det har ikke noget med det at gøre. Jeg har lige skrevet den ned. Jeg kan ikke finde ud af at scanne. I hvert fald driller det lige nu. Ved ikke hvad der er galt. Nå men her artiklen, bare uden billeder. Det var rørende at se kronprinsen, for resten, ved begravelsen af skibsrederen forleden. 

 Den store lykke,
Med prinsesse Marie i Marokko.
Eventyret startede d.3 oktober med forlovelsen mellem prins Joachim og Marie.
Parret lod bomben sprænge, da Marie skulle til Marokko. Dermed er spekulationerne om
Arvefølgen tilendebragt. Men lige nu gælder det børnehjemsbørnene i Ma.
Der var en ekstra skarp glød i kinderne på prinsessen. I starten af maj bliver de forældre.
Og som mange andre tror jeg også hun bliver en god mor. For hun elsker børn.. Men nu først skal hun uddele 3500 kasser lego i M
Hun vil bare ikke sætte tempoet ned. Ikke endnu i hvert fald.
Grevinde Alexandra lyste selv op i et stort smil da hun hørte om familieforøgelsen. Jeg er så glad på deres vegne, udtalte hun Hun var på vej ud i byen med veninderne til sushibaren Umami i St Kongensgade. Jeg er nok først hjemme kl 4 i nat sagde hun. Og det kom til at holde stik.

Det viser også at de godt kan sammen alligevel pga skilsmissen.

Vi ses snart, senest til Bennys konfirmation.

kh og knus 
Ib og helle 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar