lørdag den 7. april 2012

Aprilske overvejelser

Væk fra hjemmet kortvarigt. Forbereder to større april-ting-på fremmed computer. Legatbestyrelsesmøde i forfatterforeningerne. Og lyrikkonference d.19.4.
Begge dele tynger dette hoved.
Vægtning af forfatterskaber er vanskeligere end at skulle forklare, definere hvorfor jeg ikke spiser klipfisk, selvom osse det er svært, da jeg i sidste tilfælde kun kan forklare ud fra kropslige reaktioner. Minder på den måde om kærlighed og forelskelse og had. Min krops sociale konstruktion tilsiger mig det. Alskens bøger og tekstmateriale kræver noget andet, i hvert fald mere. Egentligt enklere hvis den kropslige reaktion alene kunne klare det, latter, lede, diverse effekter, en vrede, der ville få mig til at save et træ ned pga af et forfatterskab. Men det er da sket at jeg i effekt over en tekst er rendt rundt med en økse.Men det sker oftere ved absurd reception.

1 kommentar:

  1. bøddel og offer. klipfisk og kærlighed. kommen og gåen.

    jeg garanterer, at mængden af nedbør og rapsens blomstring er uanfægtet af det hele.

    pøj, pøj og hep.

    SvarSlet