søndag den 8. april 2012

NR 21. tlf.-udskrift Fra Bent til Lille Chris


april 2009

Tlf fra Bent til Lille Chris.

Hold nu kæft lille Chris.
Du sender det ene jammerlige fejlsønderskudte pladder af sted efter det andet, så folk er totalt enten vantro roelammede eller fortvivlede over at se sådan noget. Så hør lige her: Der er forening, der er det modsatte af Mensa, og som de kalder Bum Bum. De ringer tidlig og sent til mig og vil have mig til at give dem din adresse. Det er Verringhøj Kommune, der står for det (EUpenge); og nu begynder netop kommunen osse med deres ringeri, og de siger jeg skal prøve at dæmpe og dysse det hele ned. Men Lille Chris er jo ikke den skarpeste, vel, sagde de og rystede på hovedet i telefonen.
 Hvad skal jeg gøre? Ved ikke ud eller ind. Det er en kattepine. Føler mig som Job ved Det Røde Hav.



Note skrevet bag på en bagerpose lige bagefter (mærket l.Chris)

·     jeg er ikke online. det er sengetid. jeg drikker ikke vand. jeg går ikke i søvne. jeg skriver i søvne. jeg drikker i søvne. jeg er offline som vågen. jeg er online som sovende. nu kan jeg ikke huske hvad jeg lige sagde. og hvad du spurgte om. kun ved at skrive: jeg er her. har beholdt brillerne på for bedre at ku se mine drømme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar