onsdag den 25. april 2012

Brev 28, til Vidding-Stryrup Pastorat ved Pastor W.G Nielsen



BREV OM KIRKE OG BEGRAVELSE

 Til Vidding-Stryrup pastorat v/pastor Walter G. Nielsen

Fra Førstekommis Jens E. Eriksen, Amalfivej 18, Stryrup.   

Højtærede hr pastor, da min storesøster og hendes mand har meldt
sig ud af kirken, ville jeg da gerne vide, om det får nogen indflydelse på
deres senere placering i familiegravstedet, hvor både hende og han allerede
på en skitse har ladet sig indtegne på stenen. I en ikke så lille æske ligger faktisk allerede
kobberbogstaver, der er klar til at blive indsat ovenover begge vores forældre i øvrigt,
og som han har boret ud til, og jeg ved han da ellers også har snakket om, at han måske vil i
den ukendte.
Det er rent principielt jeg spørger, jeg har ikke tænkt mig at blande mig i deres tanker og dispositioner, men der var måske andre muligheder end den tænkte.

Med venligste hilsener 
J. E. Eriksen, Amalfivej, Stryrup

Ingen kommentarer:

Send en kommentar