onsdag den 28. marts 2012

Brev 12, brev fra gamle faster.



BREV TIL IRMA

Kære Irma,
Nu er det vist ikke for tidligt jeg får skrevet til jer, efter du har skrevet til mig. Tak for dit brev, lille Irma, som jeg blev så glad for og det var dejligt at høre hvor rart I har haft det i julen hos din kære Moder og Tut, og du var jo også glad for  at være hos hende, det var da godt, at du synes det var lidt bedre med hende. Her har vi også haft en god jul og alt gik så godt. Vi havde det også godt i julen Og alt var så pyntet og godt alt sammen, og så hvad vi fik at spise i julen. Har jeg skrevet det før, gør det jo ingen ting at du får det at høre en Gang til- Tak for dit gode lange brev som jeg var så glad for. Nu husker jeg at jeg har skrevet om det hel før.  Men det gør vel ingenting at du hører det engang til, lille Irma. Jeg har haft besøg af dem fra Ålborg og det er jeg altid så glad for. Katarina har da været her to gange. Jeg har været et par gange ude og faaet saa meget, saa det kan jeg ikke huske hos flere. Hvor er det nogle gode drenge du har. Det er ikke godt skrevet, men jeg er jo gammel, saa du maa ikke synes at alt er grimt. Du må ikke lade nogen læse mit Brev, da det ikke er så godt skrevet.

  Kærlig hilsen Din gamle faster 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar