mandag den 12. december 2011

1a dagsnote 12.12.11

..hårlokken jeg fandt blandt min mormors fotorammer var Napoleon som drengs, hvilket osse fremgik af noten bagpå./Nu vil folk kræve dnaprøve;/altid den mistænkeliggørelse/ og en dnaprøve vil så igen  kræve at Napoleon graves op, da der er brug for en samkøring af pars og toto, dna 1 og dna 2  i dna-identifikationen/og således kastes man igen og igen tilbage og mødes af vrangvillighed, mistro/ingen plads til den smukke eksistens/hvor ordene slipper mundene/og rammer den bøhmiske krystal/klingende i hinandens øren som/ renvasket "jeg vidste det, sødeste"/... og nu skænker jeg dig en vermuth/ og lad os snakkes videre, kære./i morgen er i morgen/ og nu er det os nok./Hvis vi var løgnhalse som skabede køtere, så kør frem med testapparaturet og tjek hver del i mig/og selvfølgelig vil I finde fejl/Det er ikke min fejl, at ingen vil grave Bonaparte op/ Jeg ku ha tilføjet noget om Den sorte Madonna/ Chesterowa, nej det hed byen ikke/.Og det er jo givetvis både en fejl, hvis jeg fik testeriet  foranstaltet og osse hvis jeg ikke fik det gjort/Jeg ved ikke med dette ingenmandsland/må tænke over det ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar