mandag den 23. maj 2011

Digt, betaversion (men det er vel ok at gøre)

Min mistro danner skole. Jeg må mekanisere
først de udadlede dele af mig og fætrene, så de lun-
dinske privatpraktiserende,
fordi hyggevarmen fra
hyggemassen. Massen danner råbekor.
Risikofrit snot, start
mit Übergefangener, der hoster småt, de
fodres med svans og lustknaben. Sværvægtsbokserne
med ha lov til og frit initiativ, bliver fejret
med sådan er det jo, lad hestene more sig lidt med det
tilkastede juleneg. Hvor ville Massen sidde, hvis den blev indsat i Horsens.
Jeg har da osse lyst til hænge svinet i slipset.
Det danner følgagtighed. Hvis vi nu
privatiserede den hellige forargelse, den store rister,
jeg mener fuldt ud med remme og tv. Alle synes da
også, han trænger til
benene oppe og hovedet nede. Den udgave
af statsapparatet slapper man da så rigeligt af ved. De kan nemt
passe hinanden. Jeg hælder mod en privatisering. (fx Af hævnen).
Af harmen. Jeg vil banke et selvberoende betalingsfængsel op.
Lige her, send penge. Og vi sørger for kost og opdragelse.
Mine regler udelukker ikke selskabelighed.
så det skærer i øjnene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar